Dag 7: Pitlochry-Newcastle - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Patrick De Smet - WaarBenJij.nu Dag 7: Pitlochry-Newcastle - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Patrick De Smet - WaarBenJij.nu

Dag 7: Pitlochry-Newcastle

Door: Mactoro-Finlaggan

Blijf op de hoogte en volg Patrick

18 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Newcastle upon Tyne

Alweer de laatste dag. Zo een week vliegt voorbij...
Deze morgen een mooie blauwe lucht in Pitlochry en dus alweer ijs op de motoren.. Alles ingeladen met het idee: we volgen de route langs een kleine lus tussen Perth en Edinburgh en we rijden naar de voet van de Forth Train Bridge en daar zien we wat we doen.
Mooie motordag vandaag: meestal volledig blauwe lucht, hier en daar een wit wolkje en een beetje wind.
In Edinburgh besluiten we de 'kust'-route te nemen en een bezoek te brengen aan Holy Island en bijhorend kasteel.
Indrukwekkend, een beetje vergelijkbaar met de Mont-st-Michel, maar hier loopt de weg wel onder bij elk hoog tij! Uitkijken geblazen dus. Wij hebben geluk want het is net laag tij geweest en dus hebben we even.
Dan verder naar Newcastle waar de King op ons wacht. Ingechecked, in de lounge een aperitiefje genuttigd en dan wat in de shop rondgeneusd...
Straks een lekkere steak nuttigen en nog wat nakaarten, morgen zijn we alweer op het vaste land en thuis, dromend van een volgende trip...

• 18 April 2015 - 19:38

Inez:

Mooie vaart en tot morgen

• 19 April 2015 - 12:41

Mc Cheese:

Mac's,

Ik denk dat het een mooie week was en ja, het vliegt voorbij.
    Bedankt voor het "mee-reis-beleven" van deze trip.
    Ook de beelden waren een aangename aanvulling.

Thanks en bij thuiskomst lekker nagenieten.......

De groet van Mc Cheese

• 21 April 2015 - 08:47

Patrick De Smet:

We zijn veilig terug thuis geraakt na een mooie reis en al opnieuw dromend en plannen makend voor een volgende.. Eerst de foto's en video's een beetje sorteren en monteren dan laten we jullie wel verder meegenieten...