vandaag vertrekken we! - Reisverslag uit Eeklo, België van Patrick De Smet - WaarBenJij.nu vandaag vertrekken we! - Reisverslag uit Eeklo, België van Patrick De Smet - WaarBenJij.nu

vandaag vertrekken we!

Blijf op de hoogte en volg Patrick

11 April 2015 | België, Eeklo

Zo, gepakt en gezakt (figuurlijk dan) Finlaggan en Mactoro vertrekken vandaag naar de Heberdies.
Rond 17u30 vaart de King Seaways uit vanuit Ijmuiden naar Newcastle.
Als we internet hebben en we denken er aan kan je hier onze reis volgen!
Een volledig foto en video-verslag kamt wel eens we terug zijn.

MacToro

Update:
We zijn aan boord en genoten inmiddels van een aperitiefje.
We kregen waarschijnlijk een van de mooiste kajuiten toegewezen: 1015. Dat is een van de twee kajuiten die uitgeven op de voorsteven. Prachtig uitzicht!!! 'Overlevingspakket' voor deze nacht opgeslagen en straks een 'steakje' nuttigen/ Wat kan het leven toch hard zijn....

Finlaggan en Mactoro

• 11 April 2015 - 18:06

Mc Cheese:

Hallo Mac's,

Ga er van genieten......
    De Buiten Hebriden zijn heel mooi ....
    Bij gunstig weer zijn ook de overtochten naar en tussen de eilanden een belevenis.
    Laat ons maar mee reizen op deze trip.