Dag 4: South-UIst-Lochboisdale - Reisverslag uit Lochboisdale, Verenigd Koninkrijk van Patrick De Smet - WaarBenJij.nu Dag 4: South-UIst-Lochboisdale - Reisverslag uit Lochboisdale, Verenigd Koninkrijk van Patrick De Smet - WaarBenJij.nu

Dag 4: South-UIst-Lochboisdale

Door: Mactoro-Finlaggan

Blijf op de hoogte en volg Patrick

15 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Lochboisdale

Als we deze morgen opstonden zagen we al de blauwe lucht tussen de wolken verschijnen. Dat belooft! In 'burger' gaan eten en daarna de motorkledij aan en vertrokken naar het zuiden van South-Uist met een korte stop aan de Lady of the Isles (De Lord bezocht dus de Lady...)
Dan verder richting Eriskay waar we de ferry nemen richting Barra.
De zon komt er door, hoewel het fris blijft. Maar veel liever zo dan regen.
Barra is mooi, maar klein. We genoten dus van een rustige rondrit waarbij we alle wegjes bereden die er maar zijn...
Als laatste stop wilden we op de Barra-airport de pasagiersvlucht vanuit Glasgow zien landen. Speciaal want dat vliegtuig landt daar namelijk op het strand! Er is gewoon geen landingsbaan.
Dan terug naar de ferry die ons naar Eriskay brengt. We logeren in de Polachar Inn. Het heel mooi gelegen hotel en prachtige kamer.
Strakjes eten. Nu eerst wat video en fotomateriaal overzetten en selecteren voor hier..

• 15 April 2015 - 21:18

Seinkes:

Super mannen,hier is het ook prachtig weer geweest.al veel flesjes gekocht?

• 16 April 2015 - 08:19

Mc Cheese:

Mac's,

Mooie beelden van, voor mij, bekende plekken.
    Mooi, dat het droog weer was, dat is altijd aangenamer.
    Een "plane" zien landen op dat Barra-strand is een treffer als je in de buurt bent, leuk.

Geniet nog verder de komende dagen en laat ons meegenieten.....